امام جمعه ی آران و بیدگل گفت: آزادگان، ارزشمند ترین سرمایه، برای آرمان ها و اهداف امام و شهیدان هستند که در دوران دفاع مقدس، از میهن دفاع کردند.

به گزارش آران و بیدگل نیوز و به نقل از ستاد برگزاری نماز جمعه آران و بیدگل (محراب عشق) آیت الله سید محمد موسوی، امام جمعه آران و بیدگل اظهار داشت: ۲۶ مرداد، سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به عنوان روز سراسر حماسه و افتخار است که بر صفحات زرین تاریخ این انقلاب حک شده است و یادآور روزهایی پر شور و شادی و معطر به حضور عزیزانی است که عطر شهادت را با خود به ارمغان آوردند.

وی در ادامه گفت: آنان کسانی هستند که اسارت دشمن را به سخره گرفتند و با مقاوت و پایداری نسبت به اسلام و ایران اسلامی، ادای تکلیف نمودند.

امام جمعه ی آران و بیدگل یادآوری کرد: به جوانان امروز توصیه می کنم که خاطرات زرین و پر افتخار این عزیزان را مطالعه کنند و تقوا، فضیلت، صلابت و صبوری این عزیزان را که بر پایه فرهنگ عاشورا و اقتدا به مولای خویش حسین بن علی(ع) و مبانی دینی و اعتقادی و غیرت ملی است، بررسی نمایند.

آیت االه موسوی ادامه داد: امروز، آزادگان پیشتازان حمایت از ولایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری هستند و از هیچ تلاشی برای ایرانی آزاد و سر افراز فروگذار نیستند.

امام جمعه آران و بیدگل همچنین افزود: داستان صبر تک تک این دلیر مردان  آزاده که با تاسی به مولای در بندشان حضرت باب الحوائج، موسی بن جعفر(ع) زندان های رژیم بعثی را ماوایی برای عبادت و تضرع به درگاه باری تعالی و نقطه ای برای کمال انسانیت و عروج به قله های عرفان یافتند و در مدرسه ی  صبر، استقامت و ایمان، تا ابد به جهانیان درس صبوری و توکل دادند.

وی در اتمام سخنان خویش اضافه کرد: اینجانب ضمن تبریک بیست وششم مرداد ماه، سالروز ورود سر افرازانه ی آزادگان سرافراز به میهن اسلامی توفیق خدمت گزاری به اسلام و مسلمین را از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.