نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس گفت: انتظار داریم با تشویق مردم و تسهیل شرایط خیّران ، کمک‌هایی برای اقدامات بزرگ‌ تر صورت گیرد ، اما رفتارهای فعلی دولت با آنان نوعی تنبیه را تداعی می‌کند.


به گزارش آران و بیدگل نیوز و به نقل از ای بی نیوز سید جواد ساداتی نژاد در گفتگو با خبرنگاران با بیان این که بخش عمده ای از زیرساخت های آموزشی ، بهداشتی ، فرهنگی و ورزشی در شهرستان توسط خیران احداث شده است ، اظهار کرد: انتظار داریم با تشویق مردم و تسهیل شرایط خیّران ، کمک هایی برای اقدام های بزرگ‌تر صورت گیرد ، اما رفتارهای فعلی دولت با آنان نوعی تنبیه را تداعی می کند.


نماینده مجلس دهم ، رسیدگی مسئولان استانی به مسائل شهرستان های شمال استان اصفهان را ناکافی خواند و تصریح کرد: وسعت زیاد استان رسیدگی مسئولان استانی به تمام نقاط آن را مشکل کرده و دلخوری شهرستان ها را پدید آورده است.


وی به وضعیت خطرناک و ناامن جاده های شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: این جاده ها تاکنون جان ده ها نفر از همشهریان و جوانان ما را گرفته و جان بسیاری دیگر از کسانی را که هر روز در آن تردد می کنند تهدید می کند.


ساداتی نژاد از وزیر راه و شهرسازی خواست هر چه سریع تر دستور رسیدگی به مشکلات راه های شهرستان را صادر کند.


وی تاکید کرد: امیدواریم وزیر راه و شهرسازی نسبت به اعتبار لازم برای تکمیل کنار گذر کاشان و آران و بیدگل و جاده گرمسار اقدام کند.