ابوالفضل معینی نژاد فرماندار آران و بیدگل در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان آران و بیدگل بیان کرد: بیش از ۶۰ طرح عمرانی ، آموزشی ، فرهنگی ، کشاورزی ، ورزشی و خدماتی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری رسید.


به گزارش آران و بیدگل نیوز و به نقل از ای بی نیوز ابوالفضل معینی نژاد فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: برای اجرای این طرح ها در مجموع ۵۴۹ میلیارد ریال از بخش خصوصی و اعتبارهای دولتی هزینه شده است.


وی  ادامه داد: بیشترین اتباع خارجی به نسبت جمعیت در این شهرستان اقامت دارند (۱۱ درصد از جمعیت) که می تواند بستری برای تهدید اشتغال و امنیت باشد.


فرماندار آران و بیدگل اضافه کرد: این شهرستان تا کنون پائین ترین نرخ بیکاری در بین شهرستان های استان اصفهان را داشته اما با توجه به شرایط واحدهای صنعتی و تولیدی ، نمی توان گفت که در آینده نیز در این جایگاه خواهد ماند.


امام جمعه آران و بیدگل نیز در ادامه این جلسه گفت: امروز دشمن به سرکردگی آمریکای جنایتکار با هدف به چالش کشیدن کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان جنگ تمام عیار اقتصادی علیه ملت به راه انداخته است.


آیت الله سید محمد موسوی عنوان کرد: آمریکا با جنگ رسانه ای بسیار گسترده و عملیات روانی در پی القای این امر است تا مردم را از حکومت اسلامی برخاسته از خودشان مایوس کرده و رو در روی آن قرار دهد.


وی تاکید کرد: بر اساس وظیفه شرعی و قانونی باید در این شرایط فعالیت مضاعف و شبانه روزی در نظام توحیدی اسلامی داشته باشیم.


۲ نفر از مدیران شهرک های صنعتی آران و بیدگل هم در ادامه برخی از مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان مانند کمبود آب و درخواست مجوز حفر چاه ، واگذار نکردن مواد اولیه صنایع پتروشیمی ، احتکار الیاف و انواع نخ مورد نیاز واحدهای نساجی و فرش ماشینی و عدم همکاری برخی بانک ها با صنایع را بیان کردند.


شایان ذکر است جلسه شورای اداری شهرستان آران و بیدگل با حضور سید حمیدرضا طباطبایی نائینی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان برگزار شد.