دانشجویان مرکز آران و بیدگل با کسب رتبه های نخست مرحله استانی بیست و دومین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافتند.


به گزارش آران و بیدگل نیوز میثم استادیان مدیر فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه پیام نور آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگار ان گفت:دانشجویان مرکز آران و بیدگل با کسب رتبه های نخست مرحله استانی بیست و دومین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافتند.


وی افزود: از تعداد ۱۰ دانشجوی شرکت کننده مرکز آران و بیدگل در مرحله استانی این رقابت ها ، چهار نفر از دانشجویان با کسب رتبه نخست به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

 

مدیر فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه پیام نور آران و بیدگل بیان داشت: محمد جواد نصیری در رشته حفظ کل قرآن کریم ، محسن غفاری قره باغ در رشته حفظ ۲۰ جزء ، علیرضا مطیعی در رشته ترتیل و محمدجواد اهلی در رشته دعا و مناجات با کسب رتبه نخست در بین دانشجویان پیام نور استان اصفهان توانستند جواز ورود به مرحله کشوری را دریافت نمایند.


استادیان افزود: همچنین زهرا سادات ساداتی با کسب رتبه دوم در رشته حفظ کل قرآن کریم از دیگر دانشجویانی بود که حائز رتبه استانی شد.


به گفته وی ، در بخش اساتید دانشگاه پیام نور ، دکتر عمار امیری از اساتید مدعو دانشگاه پیام نور توانست رتبه سوم را در رشته ترتیل در بین اساتید استان کسب کند.