معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه بحرانی در کشور وجود ندارد گفت: ایجاد فضای آرام و اعتماد بخشی وظیفه اصلی مدیران کشور در شرایط حساس کنونی است.


 به گزارش آران و بیدگل نیوز ، حمیدرضا طباطبائی نائینی شامگاه شنبه در آیین معارفه سرپرست فرمانداری آران و بیدگل بیان کرد: شرایط خاصی در کشور داریم و کاستی هایی در مدیریت ها در کشور ایجاد شده است که نیاز به ایجاد فضای آرام را می طلبد تا مثل همیشه از این وضعیت را پشت سر بگذاریم.


وی افزود: دشمنان با ایجاد سناریویی به دنبال نا آرامی و به دنبال آن کاهش ارزش پول ملی ما هستند که خوشبختانه فضا رو به آرامی پیش می رود و توطئه های آنها در حال خنثی شدن است.


وی با اشاره به اینکه دشمنی های و توطئه های آمریکا با جمهوری اسلامی ایران چیز جدیدی نیست گفت: آمریکا همه توان خود را وسط گذاشته و تحریم های زیادی بر علیه ما وضع کرده است که خوشبختانه ملت ما هوشیار است و مثل همیشه پیروز و سربلند از این آزمون بیرون خواهد آمد.


طباطبایی همچنین با اشاره به شاخص بودن شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در صنعت و اقتصاد مقاومتی گفت: استاندار اصفهان هفته آینده همراه مدیران کل به این دو شهرستان سفر خواهند کرد و مسائل و مشکلات کلیدی را بررسی خواهند کرد.


وی ضمن تشکر از خدمات فرماندار قبلی آران و بیدگل گفت: فرماندار جدید شهرستان آران و بیدگل از نیروهای باتجربه وزارت کشور و انسانی معتدل و اهل تعامل هستند که منشأ خیر و برکات زیادی برای آران و بیدگل خواهند بود.


امام جمعه آران و بیدگل هم در این مراسم اظهار داشت: شهرستان آران و بیدگل شهری ممتاز در کشور است که رتبه اول ایثارگری استان اصفهان را دارد و همیشه در دوره های مختلف قبل و بعد از انقلاب نقش آفرینی کرده است.


آیت الله سید محمد موسوی گفت: این شهرستان حدود ۸۰۰ واحد صنعتی دارد که حاکی از توان بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت های بخش غیردولتی در این شهرستان است.


وی تصریح کرد: مردم شهرستان آران و بیدگل در صحنه های انتخابات بیش از ۹۰ درصد مشارکت داشتند و از نظر تعهد و توانمندی نیروی انسانی در کشور برتر هستند که این شاخص ها می طلبد که مسئولان کشور نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.


امام جمعه آران و بیدگل حمله کور تروریستی اهواز را محکوم کرد و گفت: دشمنان با اجرای این عملیات تروریستی به دنبال ایجاد تفرقه در استان خوزستان هستند که این خیال باطل را به گور خواهند برد.


به گزارش ای بی نیوز ، اسماعیل بایبوردی در این مراسم به عنوان سرپرست فرمانداری آران و بیدگل معرفی شد و از خدمات ابوالفضل معینی نژاد فرماندار قبلی این شهرستان تقدیر شد.