رئیس آموزش و پرورش آران و بیدگل اظهار داشت: در چهار سال گذشته، ۲۰ پروژه بزرگ آموزشی در این شهرستان به بهره برداری رسیده است و با افتتاح پروژه های اخیر، پروژه نیمه تمام دیگری در شهرستان نخواهیم داشت و در رتبه نخست استان اصفهان قرار خواهیم داشت.


به گزارش ای بی نیوز محمد معدندار رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل در حاشیه مراسم افتتاح از هفت پروژه آموزشی در این شهرستان در گفت و گو با اصحاب رسانه گفت: در چهار سال گذشته، 20 پروژه بزرگ آموزشی در این شهرستان بهره برداری شده است.


وی اولویت برنامه های آموزش و پرورش را اتمام پروژه های نیمه تمام ارزیابی کرد و در ادامه افزود: در سال 93 همه پروژه های 20 گانه تعطیل بود اما با پیگیری هایی که صورت گرفت و استفاده از ظرفیت خیرین، همه این پروژه ها یا افتتاح گردیده و یا مراحل آخر آماده سازی خود را سپری میکند.


معدندار اشاره کرد: مدرسه زنده یاد ارباب رحیم هاشمی، مدرسه امام رضا(ع)، مدرسه زنده یاد حاج محمدتقی عظیمی، سالن ورزشی زنده یاد اسماعیلیان، سالن پینگ پنگ تبارک، مجموعه اداری و سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش و نمازخانه مدرسه آیت الله کاشانی هفت پروژه بهره برداری شده آموزش و پرورش در هفته جاری است.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل با اشاره به کاهش 40 درصدی اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و متوازن شهرستان آران و بیدگل در سال جاری گفت: با وجود این کاهش 40 درصدی که به خاطر شرایط اقتصادی در کل کشور از جمله شهرستان آران و بیدگل رخ داده است، با پیگیری های صورت گرفته توانستیم حجم اعتبارات تملک دارایی سال گذشته آموزش و پرورش را حفظ کنیم.

 

معدندار بیان کرد: اعتبارات امسال تملک دارایی آموزش و پرورش دو میلیارد و 350 میلیون تومان است و این اعتبار حتی از برخی شهرستان های بزرگ استان اصفهان همچون کاشان بیشتر است.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل، سال 97 را سخت ترین سال اعتبارات پروژه ای عنوان کرد و یادآوری کرد: علیرغم این موضوع، هفت پروژه دیگر شامل مدرسه حبیبی، بهاران، دو سالن ورزشی خسروی و شهید شادان پور و سالن ورزشی یزدل و دو مدرسه برکت در نوش آباد و محمدآباد مهر و آبان ماه امسال آماده بهره برداری خواهد بود. 

 

معدندار گفت: با افتتاح این پروژه ها، پروژه نیمه تمام دیگری در شهرستان آران و بیدگل وجود نخواهد داشت و این شهرستان در رتبه نخست اتمام پروژه های نیمه تمام در استان اصفهان خواهد بود.